GYAKRAN ISMÉTELT KÉRDÉSEK

TOVÁBB A HIBABEJELENTÉSHEZ >

Kötelező regisztrálnom ahhoz, hogy rendelést tudjak leadni?

Nem kötelező, anélkül is tud vásárolni. Ez egy kényelmi funkció. Regisztráció után, újbóli rendelés leadásnál nem kell mindig újra kitöltenie az adatait.

Leadhatom telefonon is a rendelésemet?

Arra szeretnénk kérni, hogy megrendelését írásban adja le.

Csak így tudunk felelősséget vállalni a munkánkra. Mi és Ön is hibázhatunk és mindkét félnek az a megnyugtató, ha egyértelmű a helyzet.

Ha nem szeretne webáruházon keresztül rendelni csak egyszerűen küldje el nekünk egy rövid e-mailben a megrendelését az info@kerl.hu e-mail címre.

Megoldható, hogy hitelre vagy lízingre vásároljak?

Igen. A hitel és lízing lehetőséget pénzügyi partnereink biztosítják, mindig egyedi elbírálás alapján. Amennyiben nagyértékű termelőeszközt szeretne beszerezni lízing vagy hitel igénybevételével, kérjük keressen minket elérhetőségeinken.

Eszközbeszerzési pályázatra tudnak árajánlatot adni?

Igen. Mindenféle formátumban el tudjuk készíteni a pályázatos ajánlatot. Sőt, akár pályázatírónk segít a pályázat beadásában is. Forduljon kollégáinkhoz ezügyben.

Hol tudom megnézni a termékeiket?

Bemutatótermünkben minden raktáron lévő eszközünket megnézheti. A legtöbbet akár működés közben is régebbi vevőinknél előre egyeztetett időpontban.

Pontos készletinformációt látok a weboldalon?

Jelenleg (2020. szeptember) heti egyszer frissül a készlet információ. Dolgozunk azon, hogy teljesen naprakész információkkal szolgáljunk. Ha 100% biztonsággal szeretné tudni a készletinformációt, keresse kollégáinkat elérhetőségeinken.

Milyen árakat látok a webáruházban?

A webáruházban belépés nélkül a listaárakat vagy az aktuális akciós árakat látja. Amennyiben n szerződéses partnerünk, belépés után a saját, kedvezményes, illetve akciós vagy nagyker árait fogja látni. Ahol nem lát árakat, ott kérjük érdeklődjön elérhetőségeinken.

Nem enged valamit betenni a kosárba, mi lehet a baj?

Bizonyos termékeinket csak ajánlatkérést tud küldeni nekünk. Többnyire ezek a termékek túl méretesek vagy nagyértékűek vagy nincsenek raktáron.

Amennyiben lát árat a termék mellett, de mégsem lehet kosárba tenni, legyen szíves leadni a megrendelését e-mailben az info@kerl.hu e-mail címre elküldve.

Tudok módosítani a megrendelésemen?

Bármiféle módosítást írásban kell megtenni, e-mailen keresztül, rendelésszámra hivatkozva.

Szállítással, illetve számlázással kapcsolatban csak akkor tudunk módosítani, ha még nem készült el a számla vagy nem került még becsomagolásra / feladásra a csomag vagy a külföldi gyártó be nem csomagolta azt felénk.

Nem kaptam semmilyen választ a megrendelésemre, mi lehet a gond?

Alapvetően a rendelés leadás után néhány perccel küldünk egy automatikus üzenetet, hogy beérkezett a rendelése (Ez nem egyenlő egy megrendelés visszaigazolással!)

Előfordulhat, hogy elírás történt az Ön által megadott e-mail címben vagy az Ön által használt levelezőrendszer a SPAM / Levélszemét mappába tette az üzenetet, emiatt nem látta. Illetve rendszerhiba miatt nem érkezett be a megrendelés, ilyenkor egy bizonyos idő elteltével érdemes újra elküldeni.

Olyan termék megrendelése esetén, ami nincs raktáron előfordulhat egy kicsi csúszás amíg az aktuális raktárinformációkat megkapjuk a külföldi gyártó cégektől. Amennyiben munkatársaink 2-3 munkanapon belül nem válaszolják meg ajánlatkérését, kérjük vegye fel velünk a kapcsolatot!

Külföldre is kérhetem a szállítást?

Igen. De ez további egyeztetést igényel. Várhatóan ez jelentős többlet költséggel járhat Önnek.

Mennyi a szállítási költség?

50kg súlyhatárig az Exptess One futárszolgálat szállítja a mi telephelyünkről az Önök telephelyére a termékeket a szállítási költség pontban meghatározott feltételek szerint. 50kg feletti terméknél egyedi szállítási költséget számolunk fel. Erről kollégáink tájékoztatják Önöket a megrendeléskor vagy még előtte a kiküldött egyedi árajánlatunkban.

Előfordul, hogy a kért termék nincs magyarországi raktáron. Ilyenkor mindig teljes szállítási költséggel kell számolni a külföldi gyártól az Önök telephelyéig. Amennyiben személyesen kívánja átvenni a termékeket, ami nagyméretű és nem raktári termék a külföldi gyárból a mi telephelyünkig tartó út szállítási költségét kiszámlázzuk Önök felé.

Át tudom venni a megrendelt termékeket a gyártóknál?

Sajnos nem! A gyártók kifejezetten kérték, hogy senkit se irányítsunk hozzájuk, így erre nincs lehetőség.

Tudok fizetni EUR-ban?

Igen! Az áraink EUR-ban vannak meghatározva. Azt számolja át a rendszer Forint összegre mindig az aktuális napi MNB középárfolyamon.

A számlázás történhet EUR-ban vagy Forintban is. EUR-ban csak utalással tud fizetni! Készpénzben csak Forintot tudunk elfogadni.

 

Tudok bankkártyával fizetni?

Webáruházunkban választhatja a készpénzes, átutalásos és utánvétes fizetést is. A kiszállításkor a szerződött futár szolgálatunknál tud bankkártyával is fizetni.

Telephelyünkön csak készpénzzel tud fizetni Forintban. Egyedi esetekben, régebbi együttműködés esetén, külön szerződés alapján banki átutalással is fizethet. Előre utalás esetén csak a teljes vételár megérkezése után tudjuk az árut kiadni.

Mikor kaphatom meg az árut kiszállítással?

A 12 óráig leadott utánvételes megrendeléseket raktáron lévő termékek esetén még aznap összekészítjük és átadjuk a futárszolgálatnak. Így Ön azt a következő munkanapon megkapja. Előre utalás választása esetén díjbekérőt küldünk. A szállítást a teljes vételár beérkezése után tudjuk megkezdeni. Van sok nagy méretű, nagyértékű és nehéz termékünk, itt a szállításról kollégáink minden esetben egyeztetnek Önnel.

Mindenképpen meg kell várnom, a visszaigazolást, hogy a rendelésem átvehető?

Igen! Minden esetben felhívjuk a vevőink figyelmét, hogy várják meg a pontos visszaigazolást, mert előfordulhat, hogy a termék nincs készleten vagy még nem készítettük össze a termékeket. A rendelés leadást követően azon dolgozunk, hogy ez az átfutási idő minél rövidebb legyen!

Személyes átvétel esetén meddig, és milyen napokon tudom átvenni a rendelésem?

Telephelyünk (1172 Budapest 17. ker. Ferihegyi út 13.) hétköznap 08:00 és 16:00 között van nyitva, webes megrendeléseket legkésőbb 15.30-ig tudunk kiadni.

Mit tegyek, ha a csomag sérülten érkezett?

Kollégáink minden terméket gondosan és alaposan becsomagolnak a futárszolgálat által támasztott követelmények alapján. Amennyiben a csomag sérült, az a futárszolgálat hibája. Kérjük, ilyen esetekben az átvételkor készítsenek jegyzőkönyvet a futárral és készítsen fényképeket a sérült csomagról és haladéktalanul jelezze felénk az esetet. Jegyzőkönyv nélkül a futárszolgálat nem fogad el reklamációt, így mi sem tudunk intézkedni.

Nem jó terméket kaptam. Ilyenkor mi a teendő?

Néha mi is hibázhatunk. Kérjük, hogy minden esetben azonnal ellenőrizze le a csomag tartalmát. Mennyiségi és minőségi reklamációt az átvételtől számított 24 órán belül tudunk elfogadni. Reklamáció esetén gyorsan kivizsgáljuk a reklamációt. Ha mi hibáztunk, azt saját költségünkre, gyorsan korrigálni fogjuk.

Mit tegyek, ha egy eszköz meghibásodott?

Kérjük minél részletesebben töltse ki a szerviz lapunkat a weboldalon. Tapasztalataink szerint az esetek nagy részében csak valami egyszerű beállítási hiba okozza a zavart. Műszaki kollégánk megpróbál telefonon segíteni a beállításokban. Ha ez nem segít, juttassa el hozzánk a meghibásodott terméket a számlával és a részletes hibaleírással együtt. Ha telepített gépről van szó, kollégánk telefonon egyezett Önnel a tennivalókról.

Mit jelent a 14 napos elállási jog?

Leegyszerűsítve az a magánszemély (aki nem kért adószámmal rendelkező vállalkozás részére számlát) csak standard raktáron lévő termékeinknél kérheti a vásárlásától való elállását 14 napon belül írásban, ha terméket nem használta és a csomagolása is eladható sérülésmentes állapotban van. Ebben az esetben a nem kívánt terméket juttassa el hozzánk és mi egy gyors átvizsgálást követően visszaadjuk annak a teljes vételárát levonva a keletkezett szállítási költséget, ha azt nem terheltük át a vevő részére.  Bővebben az ÁSZF-ben olvashat erről.

Milyen garanciát vállalnak a termékekre? Mit jelent ez telepített gépeknél?

A gyári garancia mértéke jellemzően 12 hónap. Ettől elkérő garancia időt mindig jelezzük a termék adatlapján. Meghibásodás esetén kérjük juttassák el a terméket szervizünkbe.

Ha nem lehetséges eljuttatni, mert telepített nagy gépről van szó ott, ha mi üzemeltük be szakszerűen a garancia teljeskörű és Önnek semmilyen költsége sincs. Kivéve, ha utólag kiderül, hogy a meghibásodást felhasználói hiba okozta! Ilyen esetben kiszállási díjat mindenképp kiszámlázunk. Ha nem mi üzemeltük be a gépet minden esetben van kiszállási költségünk. Amennyiben szükséges alkatrész azt díjmentesen biztosítjuk, de a szerviz munkadíját kiszámlázzuk.

Miért érdemes beüzemelést kérnem telepített szerszámgépekhez?

Tapasztalatunk szerint a legtöbb meghibásodás a szakszerű beüzemelés és betanítás hiányával magyarázható, ahol kollégáink minden elmagyarázzák és apró de fontos részletekre is felhívják a gépkezelők figyelmét.

Garanciális időn belül vagy azon túl fordulhatok a szervizes kollégákhoz?

Mindkét esetben legjobb tudásunk szerint segítünk elintézni a felmerült problémákat.

Sőt! Vállaljuk nagyon sok olyan gép javítását is amit nem mi forgalmazunk vagy nem tőlünk vásárolta.

Milyen az Önök által forgalmazott eszközök alkatrész utánpótlása?

Jellemzően európai gyártók termékeit forgalmazzuk, így viszonylag gyorsan megérkezhet a kért alkatrész. Magyarországon csak a legjellemzőbb tartozékokat és alkatrészeket tarjuk raktáron. Kizárólag gyári alkatrészekkel foglalkozunk. Utángyártott alkatrészekkel mi nem foglalkozunk és azokra garanciát sem vállalunk.

 

Szerviz kérdéseivel keressen minket elérhetőségeinken!

Amennyiben itt nem találja meg kérdésére a választ, úgy kérjük, forduljon Vevőszolgálatunkhoz!